HOMESTAGING aneb příprava nemovitosti
Věděli jste, že homestaging pomáhá zvýšit realizační cenu a že jej na českém realitním trhu využívá jen 5% makléřů?
zvýšení atraktivity nemovitosti až o
zvýšení prodejní ceny nemovitosti až o
mnou realizovaných homestagingů
Co je to homestaging a jaké přináší výhody?
- Zjednodušeně řečeno jde o přípravu nemovitosti na její pronájem nebo prodej.
- Cílem je zefektivnit a urychlit nalezení správného nájemce nebo kupujícího.
- Zvýšíme atraktivitu nemovitosti na trhu, a to hlavně sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů.
- Skvělý nástroj pro „probuzení“ fantazie při zařizování bytu, protože poptávající vidí, jak by jeho nové bydlení mohlo být vybaveno.
- Homestaging je prostředkem, jak prodat a upozornit na ta správná pozitiva bytu – například jeho velikost, praktickou dispozici, výhled, světlost, apod. a neupozorňuje na drobná a někdy i nedůležitá negativa jako jsou šmouhy na zdi, na podlaze, apod. které ale zásadně dojem z nemovitosti ovlivňují.
Porovnání fotografií mých a konkurence
Úrovně homestagingu - vždy záleží na přáních zákazníka a možnostech bytu.
- vybavený byt (nábytkem) - upravíme osvětlení, dekorace, přehozy, přestěhujeme nábytek, aby v nemovitosti vynikl prostor, apod.
- nevybavený byt - dovybavíme nábytkem (většinou jeho nafukovacími alternativami) a dekoracemi, aby byl jasně vidět díky umístění nábytku prostor a poptávající tak měl představu o velikosti a prostorových možnostech bytu
Je důležité, jak poptávající vnímají byt nejen na osobní prohlídce bytu, ale také na fotografiích – a fotografie jsou právě tím prvním nástrojem, kterými jsme schopni oslovit co nejvíce potencionálních klientů. Správná fotografie není jen o úhlu pohledu profesionála a o jeho kvalitním fotoaparátu s širokoúhlým objektivem, ale také o tom, co je foceno. Je-li v nemovitosti při focení využito i služby homestagingu, sledovanost těchto inzerátů je zvýšena a o 80%. S takto navýšenou sledovaností by bylo k podivu, kdybychom nenašli toho správného klienta!
Jak dlouho to zabere?
- 1. schůzka cca 20-30 minut: návštěva nemovitosti a zhodnocení náročnosti přípravy na focení s částečným homestagingem
- 2. schůzka 2-5 hodin: dle velikosti prostoru a náročnosti na množství vybavení homestagingu (přesnější časovou náročnost se dozvíte hned na první schůzce v nemovitosti
- Do dvou dnů máte fotografie k vyzvednutí 🙂
Co je marketing nemovitosti a co zahrnuje?
Marketing nemovitosti mám v malíčku. Stále vymýšlím nové a nové způsoby, jak zlepšit propagaci Vaší nemovitosti, jak zdokonalit marketingové kampaně ušité na míru každé nemovitosti a jak si zvýšit náskok před konkurencí. Troufám si neskromně tvrdit, že marketing zvládáme na jedničku a díky tomu jsme na trhu s nemovitostmi jedničkou.
Práce na začátku
Homestaging
Fotografie
Cenová strategie
Marketingová strategie
Inzerce a práce s poptávkou
Příklad realizované letákové kampaně
Letáky - tak jednoduchý nástroj marketingu, že snad ani nemůže fungovat:)....ale....věděli jste, že každou pátou prodávanou nemovitost prodám právě díky letáku?!
Propagace na realitních serverech
Poptat HOMEstaging a marketing nemovitosti
Máte zájem o konzultaci zdarma? Chcete stanovit cenu domu? Nebo vhodnou strategii prodeje? Napište mi!