HOMESTAGING aneb příprava nemovitosti

Věděli jste, že homestaging pomáhá zvýšit realizační cenu a že jej na českém realitním trhu využívá jen 5% makléřů?

zvýšení atraktivity nemovitosti až o

0
%

zvýšení prodejní ceny nemovitosti až o

0
%

mnou realizovaných homestagingů

0

Co je to homestaging a jaké přináší výhody?

  • Zjednodušeně řečeno jde o přípravu nemovitosti na její pronájem nebo prodej.
  • Cílem je zefektivnit a urychlit nalezení správného nájemce nebo kupujícího.
  • Zvýšíme atraktivitu nemovitosti na trhu, a to hlavně sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů.
  • Skvělý nástroj pro „probuzení“ fantazie při zařizování bytu, protože poptávající vidí, jak by jeho nové bydlení mohlo být vybaveno.
  • Homestaging je prostředkem, jak prodat a upozornit na ta správná pozitiva bytu – například jeho velikost, praktickou dispozici, výhled, světlost, apod. a neupozorňuje na drobná a někdy i nedůležitá negativa jako jsou šmouhy na zdi, na podlaze, apod. které ale zásadně dojem z nemovitosti ovlivňují.

Porovnání fotografií mých a konkurence

Úrovně homestagingu - vždy záleží na přáních zákazníka a možnostech bytu.

  • vybavený byt (nábytkem) - upravíme osvětlení, dekorace, přehozy, přestěhujeme nábytek, aby v nemovitosti vynikl prostor, apod.
  • nevybavený byt - dovybavíme nábytkem (většinou jeho nafukovacími alternativami) a dekoracemi, aby byl jasně vidět díky umístění nábytku prostor a poptávající tak měl představu o velikosti a prostorových možnostech bytu

Je důležité, jak poptávající vnímají byt nejen na osobní prohlídce bytu, ale také na fotografiích – a fotografie jsou právě tím prvním nástrojem, kterými jsme schopni oslovit co nejvíce potencionálních klientů. Správná fotografie není jen o úhlu pohledu profesionála a o jeho kvalitním fotoaparátu s širokoúhlým objektivem, ale také o tom, co je foceno. Je-li v nemovitosti při focení využito i služby homestagingu, sledovanost těchto inzerátů je zvýšena a o 80%. S takto navýšenou sledovaností by bylo k podivu, kdybychom nenašli toho správného klienta!

Jak dlouho to zabere?

  • 1. schůzka cca 20-30 minut: návštěva nemovitosti a zhodnocení náročnosti přípravy na focení s částečným homestagingem
  • 2. schůzka 2-5 hodin: dle velikosti prostoru a náročnosti na množství vybavení homestagingu (přesnější časovou náročnost se dozvíte hned na první schůzce v nemovitosti
  • Do dvou dnů máte fotografie k vyzvednutí 🙂

Co je marketing nemovitosti a co zahrnuje? 

Marketing nemovitosti mám v malíčku. Stále vymýšlím nové a nové způsoby, jak zlepšit propagaci Vaší nemovitosti, jak zdokonalit marketingové kampaně ušité na míru každé nemovitosti a jak si zvýšit náskok před konkurencí. Troufám si neskromně tvrdit, že marketing zvládáme na jedničku a díky tomu jsme na trhu s nemovitostmi jedničkou. 

Práce na začátku

je nejdůležitější a určuje až z 90% tempo prodejního procesu

Homestaging

Příprava nemovitosti k prodeji či pronájmu

Fotografie

Pořízení fotografií profíkem a profi technikou

Cenová strategie

Věděli jste, že některé nemovitosti je vhodnější nabízet formou aukce?

Marketingová strategie

Reklamní kampaň na míru nemovitosti

Inzerce a práce s poptávkou

Na nejvyhledávanějších serverech a soc. sítích, roznos letáků, web nemovitosti atd.

Příklad realizované letákové kampaně

Letáky - tak jednoduchý nástroj marketingu, že snad ani nemůže fungovat:)....ale....věděli jste, že každou pátou prodávanou nemovitost prodám právě díky letáku?!

Propagace na realitních serverech

Poptat HOMEstaging a marketing nemovitosti

Máte zájem o konzultaci zdarma? Chcete stanovit cenu domu? Nebo vhodnou strategii prodeje? Napište mi!

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.